dinsdag 6 december 2011

Welkom!

Welkom!

Welkom allemaal op mijn blog. Zoals jullie zullen merken is dit het eerste bericht op mijn blog.
Ik wil dit blog gebruiken om aan iedereen te laten zien wat mij bezig houd op het gebied van haken, breien, borduren en alle andere leuke dingen.
Op het moment ben ik met verschillende haak en borduurprojecten bezig. Meestal heb ik een hele hoop ideeen en projecten door elkaar heen lopen. Dat is wel zo leuk voor de afwisseling.

Ik ben bezig met het maken van een granny square deken. Hiervoor gebruik ik zestien verschillende kleuren en een traditionele granny square.

Dit is het patroon wat ik hiervoor gebruikt heb.

Zo ziet nu mijn mandje met wolletjes en granny's er uit. Ik vind het er zo gezellig uitzien dat het de moeite waard is om op dit blog te laten zien.


Net als de meeste andere Nederlanders heb ik afgelopen zaterdag sinterklaar gevierd met mijn familie. Ik heb van mijn moeder een heel leuk nieuw projet gekregen. Het is een borduurpakket voor het maken van een kussen. Het pakket bevat een voorgedrukt stramien en alle garen die je nodig hebt.
Het wordt een ontzettend leuk kussen en zoals jullie kunnen zien ben ik al aan de gang gegaan.


Ik heb alle losse draden op kleur bij elkaar gedaan en gevlochten. Dan raakt het niet door elkaar en kan je alles makkelijk terug vinden, wel zo makkelijk!

Ik vind de bloemetjes zo leuk geworden. Ik kan niet wachten tot het kussen af is!

Zo moet het kussen er uiteindelijk uit komen te zien. Ik ben al een stukje op weg. Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen.


Binnenkort volgen meer van mijn projecten en komen ook patronen van voorgaande projecten op dit blog te staan.
Veel plezier met al je creatieve bezigheden.

Liefs,
Charlotte


1 opmerking:

  1. Wat een leuk kussen met die vogeltjes! Hoe staat het er inmiddels mee? Alweer een stukje verder? Succes! Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen