woensdag 21 december 2011

Een kleurig jampotje

Hallo allemaal,

Ondanks de tentamenstress heb ik toch gisteren tijd gevonden om even lekker te ontspannen en iets leuks te haken.
Het zwarte gedeelte was een pinguin in wording voor mijn vriend die afgelopen voorjaar een aantal maanden op stage in Schotland was. Het is alleen nooit een pinguin geworden. En gelukkig is hij al weer een half jaar terug. Dus ik dacht om die pinguinbuik maar een om te toveren in iets wat ik wel kan gebruiken.
Ik heb er dus een randje op gemaakte met een aantal vrolijke kleuren en aan de onderkant ook drie randje op gemaakt.
Het is een erg kleurig en vrolijk geheel geworden, waar ik nu o.a. mijn haaknaalden in op kan ruimen.
En zo ziet het er helemaal super vrolijk uit!
Hier word ik erg blij van ondanks de tentamenstress die steeds verder toe slaat.
Nog even doorzetten, vrijdag ben ik er vanaf en heb ik lekker twee weken vakantie. Tijd om verder te gaan met mijn granny square deken en het boduren van mijn vogelkussen.
Ik heb er nu al zin in. Maar zo ver is het helaas nog niet.

Veel liefs,
Charlotte


Geen opmerkingen:

Een reactie posten