dinsdag 20 december 2011

Countdown to christmas



Het is al weer bijna kerst. Nog maar 4 dagen!
De supermarkten zijn afgeladen met mensen die inkopen doen voor het kerstdiner en de winkels proberen nog de laatste cadeau's voor onder de kerstboom aan te bieden.
Ik heb sinterklaas gevierd net als alle andere jaren, dus ik vier kerst net als alle andere jaren niet met cadeau's. Maar toch vind ik kerst altijd gezellig. Al vind ik de voorbereidingen vaak leuker dan de dagen zelf. Dan verveel ik me toch vrij vaak. Maar dan is er altijd nog wel iets te haken of te borduren.

Ik heb mijn outfit voor de kerstdagen al helemaal klaar liggen en de reisplannen zijn ook al gemaakt. Dat heb je met een vriend in Noord-Holland als je zelf in Gelderland woont.

 Zoals jullie waarschijnlijk zien heb ik wat op internet rond gezocht en heb een heleboel leuke kerstkaarten gevonden. Voor mij niet zo heel relevant omdat er ik maar 2 verzonden heb, maar toch erg leuk om naar te kijken. Dit maakt me meteen wel enthousiast om volgend jaar wel weer kerstkaarten te versturen. *het eerste goede voornemen*.
Deze kaarten heb ik gevonden op 101woonideen.
Leuk om even rond te neuzen.


En nog even een tip voor het geval toch echt gaat sneuwen:
Verder ben ik nog steeds druk bezig voor mijn tentamen van vrijdag.
Nog even een paar dagen stampen, stampen en oefenen en dan moet het goed gaan.

Veel liefs,
Charlotte


Geen opmerkingen:

Een reactie posten