maandag 19 december 2011

Cupcakes en kerstbomen

Hallo allemaal,

Het is helaas al weer een tijdje geleden dat ik iets op dit blog gepost heb.
Ik heb het druk met het leren van tentamens, helaas...
Toch ben ik wel bezig geweest met wat kerstvoorbereidingen.
Ik heb met mijn moeder een hele middag zitten klooien om de lampjes in de kerstboom te krijgen. Wat een werk zeg!! Voor die dag hebben we het gelaten voor wat het was. De dag daarna hebben we hem helemaal versierd met ballen, kleine vogeltjes en strikken. Het resultaat is erg mooi geworden. Helaas is dit niet zo mooi weer te geven op de foto (in iedergeval met mijn fototoestel).
Maar zo is het geworden...



Ook heb ik nog een beetje met eten gemodderd. Ik heb met mijn moeder cupcakes gemaakt. Ik had het nooit eerder gedaan en het leek me een beetje zinloos om eten te versieren. Ook omdat ik het altijd zo sneu vind om het daarna op te eten.
Maar het was erg leuk om te doen. Ondanks het feit dat ik niet zo goed ben met kleine priegeldingen. Het was een stuk moeilijker dan ik had gedacht om het cakeje een beetje mooi te maken. Maar het resultaat is toch best leuk geworden.


En daarna natuurlijk de rommel opgeruimd!


Ik hoop toch snel weer iets te kunnen schrijven door de tentamenstress heen.

Veel liefs,
Charlotte


Geen opmerkingen:

Een reactie posten